Termeni de Garantie si carduri de garantie
Сard de garantie
Puteți descărca și completa cardul de garanție aici.
DECLARAȚIE DE GARANȚIE LIMITATĂ
Dispoziții generale
Canyon garantează că produsele sale de marcă Canyon nu prezintă defecte la toate materialele, componentele și manopera în condiții normale de utilizare în timpul perioadei de garanție.
Perioada de garanție
Perioada de garanție pentru produsele Canyon în țările UE este de doi (2) ani.
Perioada de garanție începe în ziua achiziționării produsului de la vânzătorul autorizat Canyon (magazin online, piață de tehnologie sau magazin cu amănuntul). Factura de achiziție (sau chitanța de livrare) care arată data achiziționării produsului reprezintă dovada datei de achiziție. Vă rugăm să rețineți că garanția limitată se extinde numai la cumpărătorul original, utilizator final al produsului Canyon i nu este transferabilă sau cesibilă oricărui cumpărător ulterior.
În cazurile în care această garanție limitată diferă de procedurile de garanție care sunt prevăzute de legislația locală, producătorul garantează îndeplinirea obligațiilor de garanție într-un mod descris în legile din țara de achiziție a produselor.
Durata de viață a unității este egală cu perioada de garanție a utilizatorului final.
Procedura de garanție
Dacă aveți probleme cu dispozitivul dumneavoastră, primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să consultați secțiunea „Întrebări frecvente” sau să contactați Departamentul de asistență prin chat sau prin e-mail support@canyon.eu.
Dacă nu găsiți nici o soluție pe site-ul nostru, vă rugăm să contactați magazinul de unde ați făcut achiziția, cu chitanța și produsul achiziționat.
Cererile de garanție justificate sunt soluționate la locul de achiziție prin înlocuirea cu un dispozitiv nou sau prin compensare.
În cazul ceasurilor inteligente, al panourilor solare și al aparatelor de înregistrare video, serviciul de garanție este oferit după diagnosticarea la un centru autorizat de deservire.
Limitarea răspunderii
Următoarele acțiuni și deteriorări nu sunt incluse în garanție:
- Deteriorări cauzate de un act al naturii, cum ar fi incendii, inundații, vânt, cutremur sau fulgere etc.;
- Deteriorări rezultate din deservire și/sau dezasamblare (inclusiv modificări) efectuate de alte persoane decât reprezentanții Canyon sau Centrele autorizate de deservire Canyon;
- Defecte sau deteriorări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului, de utilizarea abuzivă, inclusiv utilizarea contrară instrucțiunilor, prin încălcarea prevederilor manualului de utilizare, a specificațiilor tehnice sau a altor recomandări Canyon publicate;
- Deteriorări cauzate de perifericele unor terți (inclusiv pete de arsură în urma unei descărcări electrice, topire, fuziune, separare, etc.);
- Erori cauzate de incompatibilități software și viruși;
- Deteriorare cauzată de uzura normală, inclusiv a pungilor, a carcaselor, a manualului și a acumulatorului;
- Dacă numărul de serie al produsului (sau autocolantele cu numărul de serie al pieselor sale) a fost modificat, îndepărtat sau estompat;
- Crăpături și zgârieturi, precum și alte defecte care rezultă din transportul sau manipularea necorespunzătoare a produsului din vina clientului, manipulare neatentă sau neglijentă, accident;
- Materiale, de exemplu, țesături, piele sau alte materiale utilizate la fabricarea produselor și care se uzează, cu excepția cazurilor în care cauza defectelor este material defectuos sau calitatea producției;
- Deteriorări cosmetice, inclusiv zgârieturi, lovituri, plastic stricat, țesături, piele, hârtie, carton sau alte părți ale materialelor care pot fi deteriorate cu ușurință;
- Deteriorări cauzate de contactul cu lichide de diferite tipuri, foc sau alte influențe externe, precum și de insecte sau animale;
- Produse a căror funcționalitate sau caracteristici au fost modificate fără acordul scris al Canyon;
- Defecte sau deteriorări care au apărut atunci când scaunele Canyon au fost utilizate în scopuri comerciale;
- Deteriorări care au apărut ca urmare a utilizării scaunului în condiții meteorologice extreme.
ACEASTĂ GARANȚIE ESTE EXPRIMATĂ ÎN LOCUL TUTUROR CELORLALTE GARANȚII, EXPRESE SAU IMPLICITE,INCLUSIV GARANȚIA IMPLICITĂ DE VANDABILITATE, GARANȚIA IMPLICITĂ DE ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP ȘI A TUTUROR CELORLALTE OBLIGAȚII SAU RESPONSABILITĂȚI DIN PARTEA CANYON, ȘI NU ÎȘI ASUMĂ ȘI NICI NU AUTORIZEAZĂ VREO ALTĂ PERSOANĂ SĂ ÎȘI ASUME PENTRU CANYON ORICE ALTE RESPONSABILITĂȚI. CELE DE MAI SUS CONSTITUIE UNICUL ȘI EXCLUSIVUL REMEDIU AL CUMPĂRĂTORULUI PENTRU FURNIZAREA DE PRODUSE DEFECTE SAU NECONFORME, IAR CANYON NU VA FI ÎN NICIUN CAZ RĂSPUNZĂTOARE PENTRU COSTUL ÎNLOCUITORULUI SAU AL ÎNLOCUIRII, COSTUL INSTALAȚIILOR SAU AL SERVICIILOR, COSTURILE DE ÎNTRERUPERE A ACTIVITĂȚII, PIERDEREA PROFITURILOR, A VENITURILOR SAU A FONDULUI COMERCIAL, DAUNELE PROVOCATE DE ÎNCREDERE, PIERDEREA DE DATE, PIERDEREA UTILIZĂRII SAU DETERIORAREA ORICĂRUI ECHIPAMENT ASOCIAT SAU ORICE ALTE DAUNE INDIRECTE, ACCIDENTALE, SPECIALE SAU INDIRECTE, CA URMARE A FAPTULUI CĂ ACESTE PRODUSE VOR FI FOST CONSIDERATE DEFECTE SAU NECONFORME.
Această garanție limitată conferă cumpărătorului anumite drepturi legale. De asemenea, cumpărătorul poate avea și alte drepturi în conformitate cu legile locale privind protecția consumatorilor, care variază de la o țară la alta și care pot fi diferite de cele din această garanție limitată. Este important să vă familiarizați cu legislația locală pentru a vă înțelege pe deplin drepturile.
În plus, trebuie remarcat faptul că Canyon nu fabrică produse "esențiale pentru misiune". Un produs "critic pentru misiune" este definit ca fiind: sisteme de susținere a vieții, echipamente medicale, dispozitive medicale implantabile, transport maritim comercial, echipamente sau sisteme nucleare și orice altă aplicație în care defectarea echipamentului ar putea duce la vătămări corporale sau deces sau la daune materiale.